سرم بی وقت

 

سامو علیک

از اون جا که شیطونک خیلی وقت پیش قول داده بود ۱ هفته یک بار به روز بشه با اینکه

امکان نوشتن مطلب جدید خیلی کم بود اما شیطونک بدقولی نکرد !

کلی ذوق کردیم که قراره بریم خونه خاله و تا قبل از روزی که کلاس داریم اونجا تلپ باشیم زد و ما رفتیم خونه ی همسایه !

حالا خونه ی همسایه به جهنم ... شوهرش مریض بود ما هم که مراممون فردین ! خواستیم همدردی کنیم ازشون ویروسو با جونو دل پذیرفتیم .

از ساعت ۲ نیمه شب ما حالمون بد شد حالا هی تو نت به دوستامون میگیم حالمون  بده هیشکس دلش به حال ما نمیسوزه

یه دوست دارم اسمش یوناس ٫ بچه ende مرامه ٫ به اونم گفتم حالم بده اونم چیزی نگفت ولی خداییش ناراحت شد  !

ساعت ۴ نیمه شب بنده یکهو  ... بله !

اما حتی مامانم و بابام هم اهمیتی ندادن ! من داشتم میمردم اما کسی توجهی نمیکرد

خیالی نیست ما تلافی میکنیم ....

تا اینکه ساعت ۸ صبح رفتیم بیمارستان ! بله بنده مشتاقانه ویروس پذیرفته بودم .

دکتره گفت به نظر من سرم لازم نیست اما عزیزم اهل آمپول که هستی ‌؟ !

آقا منم که ۳ سالی میشد آمپول نزده بودم گفتم :‌اتفاقاً اصلاً اهلش نیستم !

دکتره هم با کمال خونسردی گفت : امتحانش ضرری نداره بعد خندید

حیف که ما قول دادیم با ضعیفه جماعت در نیفتیم ( آخه این که مرد بود )

بیخیال !

رفتیم آمپولرم زدیم و اومدیم خونه .... خوب بودم تا اونجایی که چایی خوردم !

وای دوباره

پا شدیم بریم واسه سرم !

دکتره شروع کرد تو چند سالته و چیکارا میکنیو ازین فوزولیایی که ما میگیم کنجکاوی !

وقتی گفتم دانشجو هستم کپ کرد داشت پس می افتاد . وقتی گفتم مترجمی زبان نزدیک بود خودش بره زیر سرم

اون کسی که میخواست سرم رو به ما متصل کنه یه آقای شمالی بود که من از لهجش خندم میگرفت ٫ اما خداییش آدم با مرامی بود !

میگفت اصلاً نترسیا ٫ مورچرو که میشناسی قد اون درد داره بعدش دیگه هیچی نمیفهمی !

انگار داشت با بچه ی ۲ ساله حرف میزد

سرم رو که زد مادرم تند تند به من ساندیس میداد جاتون خالی نباشه بازم

ای بابا چیکار کنیم دیگه مریض شدیم ٫ خونه ی خالی که نرفتیم هیچ ٫ امروز دوستم آذر که بیاد باهاش بیرونم نمیتونم  برم

البته ما سعیمون رو میکنیم ٫ نمیشه که اجازه بدیم به دوستمون بد بگذره !

بعد از سرم تا الان که ۲۴ ساعتی ازش میگذره بنده افسردگی شدید گرفتم از بس خوابیدم !

اموات خدابیامرزمونم که دست از سرمون برنمیداشتن هی میومدن جلو چشم ما !

اما خداییش از ته قلبم میخوام خدا هیچ کدوم از بنده هاشو مریض نکنه ! الهی آمین

                            وای سرم

این عکس رو انداختم تا هم باورتون بشه زیر سرم بودم هم یه ذره اون دلتون به حال من جوون ناکام بسوزه

نظرات 9 + ارسال نظر
سامان dele_hishki_msle... دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 18:00 http://www.sheitonak.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی. امید وارم که ذر سایه ی خانواده سالمو سر بلند باشی. وب لاگت عالیه موفق باشی

ابجی خاطره و دخترخالش پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:34 http://yadto.blogfa.com

سلاممممممممممممممممممممممممم به گل خودم

خوبی ابجی جونممممممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخی الهییییییییییییییییییی...................حالا که خوبی.......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


واست دعا می کنم گلم.........................مواظب خودت باش


هر موقع اپ کردی به من و دختر خاله هم ندا بده

فداااااااااااااااااااات

ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ

یا حق

امین چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:15

سلام.خیلی دوست دارن د ر موردت بدونم.که چه جوری هستی خانوادت چه جورین.من ۱۶ سالمه.لطف کن به آیدیم پی ام بده.

تامی جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:48 http://barname.blogsky.com

سلام
خیلی صحنه دلخراشیه
من که نمیتونم نگاه کنم
ولی الان که دارم مینویسم خوب شدی
و من خوشحالم
موفق باشی

تامی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:36 http://barname.blogsky.com

سلام
من که دلم دوباره کباب شد
ولی تو که نمیای ببینی

نفیسه*سکوت بهترین انتظار* چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 22:52 http://sookot.mihanblog.com

باز پائیز است ....

باز این دل از غمی دیرینه لبریز است !!!

باز میلرزد به خود سر شاخه های بید سرگردان

باز میریزد فرو بر چهره ام باران

باز رنجورم خداوندا پریشانم

باز میبینم که بی تابانه گریانم


باز پائیز است
باز این دنیا غم انگیز است

باز پائیز است وهنگام جدائیها ....

باز پائیز است و مرگ آشنائیها ...

قفل سکوت شکست ....منتظر حظور سبزت
بهار دلت سر سبز و سبزی زندگیت باطراووت باد...

ghazal چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:12 http://sheytoonakayenewcity.blogfa.com

salam khoobi khoob ke nemishe goft mese inke marizi behtar shodi aziz ؟
khodaii webloge bahali dari khatere nevisitam harf nadare man ke koli hal kardam omidvaram zoodtar khoob shi dar zemn khoshhhal misham bishtar baham ashna shim akher nis man abji nadaram!!!! khob ghorboonet vaghteto bistar az in nemigiram va bye

مهدی پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 http://shahyar0mehdy.blogfa.com

سلام بنده نظرم اینه که خوب می باشد .من که اعصابم از خوندن درسو بعضی چیزا تو اینترنت داغون بود داشتم سرچ می کردم به این وبلاگ رسیدم مطالبشو خوندمو یه خورده امید به زنگیم رفت بالا

علیرضا شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 23:03 http://2doost.not.ir

سلام
حالا که بیتری
بلا دور اگه بازم سرم می خوای بورو خونه همسایه
خوشحال میشم یه سریم به ما بزنی شیطونک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد