من و مریم

     سمت راستیه منم

یادمه وقتی خیلی کوچیکتر بودم ، وقتی که همش 5 سالم بود با خانواده ی عمو کوچیکم خیلی صمیمی بودیم (عمو نادر ) .

عموم 3 تا دختر داشت و 2 تا پسر که کم سن و سالترین بچش مریم دخترش بود که 2 سال از من کوچیکتر بود .

مریم خیلی لوس و نونور بود مخصوصاً اینکه بچه مایه دارم بود ( فکر نکنید من عقده ی پول دارما )

یه سال ( 5 سالم بود ) با خونواده ی عموم رفته بودیم بابلسر و جاتون خالی حسابی خوش گذشت .

من از بچگی همیشه عقده ی عکس انداختن داشتم به خاطر همین اون روزم رفتم پیش مامانم و گفتم : مامان به مریم میگی بیاد با من عکس بندازه ؟

مامانم گفت : باشه .

اما مریم انقدر لوس بود که گفت نه من عکس نمیندازم ( حالا خوبه تازه سه سالش بود گرچه هیکلش به سنش خیلی بزرگتر میخورد )

منم یه بغض افتاد تو گلومو رفتم پیش بابامو عموم ، اوناهم هی به من میگفتن نازتو برم و لپتو گاز بگیرم و حرفایی که به بچه ی 5 ساله میگن دیگه ( خودتون بیشتر واردین ) .

بابام فهمید که نه ، انگار این دختره یه چیزیش هست . عموم پرسید : صبا جون چی شده عزیزم ؟ منم زدم زیر گریه هو جریانو گفتم .

هنوز پیش بابام نشسته بودم که دیدم عموم رفت و وقتی برگشت دست مریم تو دستاش بود و داشت میومد سمت ما .

عموم به من گفت : صبا کجا میخوای عکس بگیری عزیزم ؟ منم جواب دادم : کنار دریا .

مریم که عینهو برج زهر مار بود ، بهم دیگه نگاه کردیم و منم از حرصم زبون درازی کردم .

کنار دریا وایسادیم و منم با ژستی خنده دار عکس گرفتم و مریم هم به زور باباشینا یه ذره بر لبان مبارکش به جای اون اخم چند دقیقه پیش لبخند رو جانشین کرد !

 

حالا که ازون جریان نزدیک 14 سال گذشته میگم خدایا چرا حالا دیگه با عمومینا مثل سابق صمیمی نیستیم ، ای خدا کجا رفت اون محبت های ساده و صادقانه ی گذشته !

 

بچه ها من تا یک هفته ممکنه نیام اما مطمئن باشید متنا رو آماده میکنم تا وقتی اومدم یک هفته ای رو که نبودم و جبران کنم ! پس تا هفته ی بعد خوش و خرم و موفق باشید !

نظرات 13 + ارسال نظر
محمدومرضیه چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:10 http://msky22.blogsky.com

سلام...امیدوارم که همیشه شاد باشی دوست خوبم...
ممنونم از حضورت تو وبلاگ ما...
منتظر برگشتنت هستم...
موفق باشی...

صادق چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:34 http://www.djsadegh.blogfa.com

سلام
افرین قشنگم عالیه

صالح چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 19:31 http://damagh.blogsky.com

سلام
اول اینکه ممنون که سر زدی ...
دوم اینکه قالبم موقتیه ...
سوم اینکه این لوس ونونور بودن رو من تو کس دیگه ای تو این داستان دارم میبینم ... حالا شاید من اشتباه میبینم ولی ...
بازم سر بزن خوشحال میشم .

valeria چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 21:05 http://valeria.blogsky.com

خوش اومدی عزیز... خوب واسه خودت هرچی عکس لب دریاست گذاشتی تو بلاگت ها!...آدمای شاد و بشاش رو دوست دارم :)

حسین چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 21:58 http://taghdimbaeshgh.blogfa.com

سلام خوبی ؟
وبلاگت قشنگه . خسته نباشی !

رضا پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 00:27

سلام و......................

شهرام پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 23:55 http://shahrammeh.persianblog.com

سلام خله، خوبی؟
این عکسها چیه؟؟؟ وای ی ی ی ی!!!!!!!!!!!!!!!!!
زشته دختر
تا بعد............

یاسمن جمعه 11 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 21:01 http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com

میدونی صبا جون محبتها دیگه خیلی الکی شده... الان اشکان کوچولو نمیزاره فردا عصری لینکتو میزارم...

نفیسه شنبه 12 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 23:43 http://www.sookot.mihanblog.com

سلام ...آجی صبا جونم.......
خوبی عزیزم خیلی با وب لاگت حال کردم .....endesheeee

=))=))=))
ای ول ..... عکستم خیلی باحال بود ...آوولا....مواظب خودت باش خانومی

به آجی نفیسم یه سر بزن ...بای

حامد نفس یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 00:12 http://www.eshgh-safa.mihanblog.com

سلام صبای عزیز ممنونم عزیزم ولی اینقدرم لایق تعریف نیست چشمات زیبا دیده ممنونم و در مورد وب لاگات باید بگم جالب چون ساده وشیواست بهت تبریک میگم در مورد تبادل لینک باشه من لینک شما رو میزارم به امید دیدار عزیزم

مجید ستاره دوست جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 15:08

سلام...امیدوارم که همیشه شاد باشی دوست خوبم...
ممنونم از حضورت تو وبلاگ ما...
منتظر برگشتنت هستم...
موفق باشی...

نمیخواستم نظر بدم ولی...
اول اینکه ممنون که سر زدی ...
دوم اینکه قالبم موقتیه ...
سوم اینکه این لوس ونونور بودن رو من تو کس دیگه ای تو این داستان دارم میبینم ... حالا شاید من اشتباه میبینم ولی ...
میدونی صبا جون محبتها دیگه خیلی الکی شده... الان اشکان کوچولو نمیزاره فردا عصری لینکتو میزارم...


سلام صبای عزیز ممنونم عزیزم ولی اینقدرم لایق تعریف نیست چشمات زیبا دیده ممنونم و در مورد وب لاگات باید بگم جالب چون ساده وشیواست بهت تبریک میگم در مورد تبادل لینک باشه من لینک شما رو میزارم به امید دیدار عزیزم

حالا نوبت من:هنوز مونده تا قشنگترین وبلاگ بشه

سینا چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 00:31

۱ وبلاگ تا این حد میتونه عالی باشه

سامان جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:06

خیلی عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد