این پست فقط به خاطر نفیسه جونمه !

 

به قول یکی از بچه ها : این پسرها به چه دردی میخورن !

و یا به قول یکی دیگه از بچه ها : Boy Are Toys .

ولی حالا به قول این بچه ها یا به قول اون بچه ها متن امروز هیچ ربطی به اینا نداره !

 یه روز بر حسب اتفاق مامانمینا تصمیم گرفتن برن جمهوری و قیمت جدید وسایل برقی سامسونگ رو از مغازه های اونجا بگیرن !

منم که کشته مرده ی خیابون جمهوری ... افتادم جلو و با قیافه ی حق به جانب گفتم : منم بیام

مامانم گفت : باشه حالا خودتو لوس نکن ... زود باش لباساتو بپوش بریم !

منم  آماده شدم و رفتم و خیلی ریلکس در کمک راننده رو باز کردم و نشستم .

مامانمینا با تعجب نگاه میکردن اما من پررو تر از این حرفام !

رسیدیم جمهوری و مامانم از ماشین پیاده شد و وقتی من خواستم پیاده شم  ِبابام گفت : تو کجا میری؟ بشین سر جات نمیخواد تو پیاده شی  .

منم با عصبانیت گفتم :چرا ؟

بابام گفت :خیلی کم میخندی ؛ میری اونجا باید آبرو ریزی کنی با خنده هات !

باید بگم این یه جمله رو باهاش موافقم چون من زیادی میخندم

نشستم تو ماشین و همینجور که داشتم به خیابونا نگاه میکردم احساس کردم یکی از سمت راست داره بهم نگاه میکنه ؛ برگشتم تا نگاه کنم که دیدم یه پسره همینجور مثل خر زل زده به من !

 خودمو زدم به اون راه و گفتم بزار یکمی براش عشوه بیایمهم خندیدیم هم اینکه حوصلمون سر نمیره !

 بعد از چند دقیقه که بابام حواسش پرت شد نگاه کردم !

موبایلمو آماده کردم تا اسش کنم ! وای خیلی باحال بود !

بهش لبخند زدم اونم مثل خر نیشش تا بنا گوش باز شد ؛

منم همون لحظه ازش عکس گرفتم !

وقتی که همونطور داشتم با خیال راحت عکس مینداختم  خندم به کپ ماهرانه ای تبدیل شد !

چون مامانم از همون مغازه ای که پسره کنار درش وایساده بود اومد بیرون !

 مامانم بهم خندید و من به شدت ضایع شدم !

اگر بدونید چقدر بد ضایع شدم !

 

 با اینکه عکس واضحی نشد اما اگه save کنید و بعد بزرگ کنید حتماْ خندشو میبینید !

            khande

نظرات 13 + ارسال نظر
حمیدرضا(عاشق نامرئی) یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 20:28 http://ahoo25.blogsky.com

سلام
بدیهی که پسر اسباب بازی نیست !
خیلی دلم میخواد تبادل لوگو یا لینک کنیم .
اگه تو ام دلت میخواد برام نظر بزار..
مرسی !

ایدا یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 20:39 http://ayda16.blogsky.com

سلام.
خیلی باحالی صبا. من لینکتو میذارم. تو هم دوست داشتی بذار لینک منو.
بهم سر بزن خوشحال میشم.
قربوست.

سینا یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 20:44 http://boys-e-girls.blogsky.com

سلام
خوبی ؟
وبلاگ متفاوتی داری. کمی بیشتر بهش برس.
با من بمان...بمان ،بمان
بمان در خیالم در اوج افکارم
بمان در آخرین کلماتم
بمان در سکوت تنها ترین شبم
بمان ... بمان،بمان
بمان به وسعت دنیایم که از تو دارم.
خوشحال میشم بهم سری بزنی.
بای

x دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:52

به هر حال موفق باشی-تو که عکس این و اوون رو اینجا میزاری-عکس خودت رو هم بذار

مهرداد دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 13:37 http://www.Nakoja-Abad.com

سیلام صبا !
این کاره (دو نقطه دی )
منوم میشناسی (مهرداد)( همون عمو دیگه)
حالا خوبه یکی دو بار پسرا ر. ضایع کردی ...پسرا که در روز حدود 100 دخترو اس می کنن هیچی نمی گن ! چون همه می دونن !
این پسره هم معلومه یک کم تریپ جوات لوتیه ! واسه همین اس شده !
حالا اگه شد میام یه وبلاگ می زنم از خاطراتم می گم واست (دو نقطه دی )

ایدا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 14:16 http://ayda16.blogsky.com

سلام صبا جون .خوبی؟
میدونی یکم دیر تو رو دیدم. خیلی وقته که بهش گفتم!!!!
یه ۷ - ۸ ماهی میشه. خب منم مثل تو . ضرر کردم!!!

تامی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 14:47 http://barname.blogsky.com

سلام
چرا پیش تامی نمیای ها ها ها ها
راجع به این عکسه هم شما راست کلیکو از کار انداختین
و باید درگش کنیم
موفق باشین
و تا دفعه بید بای

cia_bolbol سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:23

قناری تبریک میگم به این وب لاگه پسر ضایع کنت.ولی منو یاده یه بنده خدایی میندازه همین ناصر خسرو قبادیانی رو میگم فقط یه اختلافی که داره اینه که زمان اون مرحوم موبایل هاشون دوربین نداشت واسه همین سفر نامش عکس مکس نداره ولی ماله قناری داره

djmamal جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:26

sallam
saba mordam az khande=((
heyf ke hodet khob mano mishnasi vali hala inja hichi nemigam:))
bye azizam
be omide didar

عاطفه چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 18:35 http://www.mehrre2.blogfa.com

سلام
خوبی صبا خانم
خیلی قشنگ بود خوشم اومد.....ولی به نظر من مگه چی کار کردی که جلو مامان ضایع شدیD:
پیش منم بیا..........
یا علی*

مجید بدون یار جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 15:11

نظری ندارم

حامد سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 16:53

صبا
چی بهت بگم؟ من تا حالا اینا رو نخونده بودم
بعدن خدمتت میرسم

آنی سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 http://www.dokhtar delbar.blogfa.com

بابا تودیگه کی هستی خیلی باحالی!به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد